Maybelline Vivid Matte Liquid / Likit Mat Rujlar


Herkese kocamaaan merhaba ^^

Bugün sizlerle Maybelline'in son zamanlarda ülkemize getirmiş olduğu mükemmel ürünlerden birini inceleyeceğiz :)



Bu likit mat ruj modasına Maybelline de uydu ve o da bu kategoride Vivşt Matte Liquid adında bir seri çıkardı.Yabancı bloggerlarda gördüğümde bayıldım.Özellikle ambalajına hayran kaldım.

Birçok renk seçeneği var.Özellikle de canlı renkleri çok güzel ama ben gittim yine nude tonları tercih ettim.

05 Nude Flash; pembe tonlarda bir renk.Aslında ambalajında çok nude duruyor fakat dudakta daha canlı bir pembe.Gül pembesi de diyebiliriz.Hatta ben bunun rengini Missha M Air Fit Lip Rougelardan Dear Rose rengine benzettim.

50 Nude Thrill; tam bir kahve nude.Hatta içerisinde hafif şeftali tonları barındırıyor.MAC Kinda Sexy'nin likit hali gibi biraz.Bu biraz daha turuncu tonlarında.



Aplikatörü kocaman,düz ve uygulaması kolay.Özellikle yanlarda düzeltme yaparken daha kolay oluyor.Çok pigmentli ve yoğun bir ürün.Tek katta bile dudağı kapatıyor.Tamamen matlaşmıyor.Daha çok likit ruj gibi.Çok kalıcı da değil.Parlak bir görünüm bırakmıyor ama masmat bir görüntüde bırakmıyor.Nemli mat bir bitişi var.Yapış yapış bir his bırakmıyor.

Bu ürünleri Gratis'ten indirimden tanesini 13,90'a satın almıştım.

Not: Karmin,alüminyum oksit ve parfüm içeriyor.




Yorum Gönder

2 Yorumlar