Golden Rose Selective Color Palette Eyeshadow / Far Paleti



Merhaba :) 

Bugün sizlerle Golden Rose'un 12'li bu harika far paletini inceleyeceğiz ^^






Öncelikle ambalajına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.Hem dış hem de iç ambalajı mükemmel.Mat siyah bir ambalaja sahip ve çok şık duruyor.Hatta ben biraz Sleek paletlere benzettim biraz.Aynası kocaman ve çok güzel.İçerisinde de büyük çift taraflı bir far süngeri var.


Bendeki numarası 02.Daha çok doğal tonlardan oluşan bir palet.


Biraz yapısına bakalım;

Tamamen toz bir far.Yani kremsi değil yapısı.Renkler çok fazla pigmentli değil.Daha doğrusu parmakla uygulandığında güzel fakat fırçayla uygulandığında çok fazla pigmentli görünmüyor.Dökülme yapan renkler sadece simli olanlar.Onların da sadece simleri dökülüyor renkleri dökülmüyor.Farlar oldukça büyük.

Sürmesi ve dağıtılışı çok kolay.


Renkleri inceleyelim;

Gerçekten çok güzel ve doğal renkler.İsterseniz kahve tonlarında isterseniz bakır tonlarında isterseniz de gül rengi tonlarında makyaj yapabilirsiniz bu renklerle.Hem günlük hem özel günler için kullanışlı renklere sahip.

Ben simli renkleri biraz Kore farlarına benzettim ^^ Özellikle simli krem rengi ve mat turuncu renk Kore makyaj trendinden düşmeyen far renklerine benziyor.


Renklere teker teker bakalım;



1.renk; açık gül rengi,hafif ışıltılı.

2.renk; çok açık pembe renk,ışıltılı.

3.renk; koyu kahve ve mat.

4.renk; bordo ve mat.

5.renk; krem rengi ve mat.Bu tam bir baz rengi.



6.renk; siyah ve mat.

7.renk; bordo tonlarında koyu kahverengi,çok az ışıltılı.

8.renk; açık bakır rengi,simli.

9.renk; krem rengi,simli.(İşte bu far Kore farlarına benziyor :))

10.renk; açık kahverengi ve mat.


11.renk; turuncu ve mat.(Bu rengi çok seviyorum)

12.renk; koyu yeşil-gri tonlarında,hafif ışıltılı bir renk.


Ben bu paleti Golden Rose kendi sitesinden aldım diye hatırlıyorum.Golden Rose'dan satın almak için tık tık.

Yada Cosmetica'dan satın almıştım.Oradan satın almak için de buraya tıklayabilirsiniz :)

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Golden Rose ürünlerini ben de kullanıyorum. Ayrıca sevdiğimi de belirtmek isterim. Renkleri beğendim. Güle güle kullanın :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel ürünleri var Golden Rose markasının :) Teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. içi dışı ne kadar şıkmış yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. 9. Renge golden rose ürünlerinde aşığım fakat golden rose indirimlerini bir türlü yakalayamıyorum palet olarak da almak ıstemıyorum bakalım o far bana ne zaman nasip olacak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmetica'da oluyor sık sık indirm oradan bakabilirsin istersen :) 9. renk tam Korelilern kullandığı far renklerinden :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. 💕 Ben de çok seviyorum bu paleti ^^ beğenmene sevindim 😘

      Sil
  5. renkleri güzelmiş biraz sleek paletlere benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğaş tonlar genellikle :) evet ben de sleeke benzettim ^^

      Sil
  6. Renk tonlari cok hosmus dogal pastel tonlar <3<3

    YanıtlaSil
  7. Golden Rose ürünlerini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yaa bu golden rose ürünleri bir harika makyaj malzemeleri olarak bence bir numara

    YanıtlaSil