Cinderella and Four Knights Eun Ha Won Makyaj Önerisi



Son zamanlardaki favori dizim Cinderella and Four Knights.Hatta Ağustos Favorilerimde de bahsetmiştim biraz.Bu yazımda da dizideki başrol karakterimiz Eun Ha Won'un makyajını anlatacağım.





Eun Ha Won'un yüzünde en çok dikkat çeken şey göz makyajı.Ben kendimde daha koyu yapsam da aslında daha çık tonlarda ve değişik yaptığını farkettim.

İlk önce ten makyajından başlayalım.Sıradan bir ten ürünü uygulamış.Bu arada kameralarında yada sonradan düzenlemede çok fazla filtre var.Çok bariz belli oluyor.Ayyy ne kadar pürüzsüz ciltleri var moduna girmedim bu yüzden :D Neyse.Cildimizle eşit yada hafif daha açık renkte fondötenimizi sürüyoruz.Cildimizdeki sivilce ilzeri,göz altı morlukları vb varsa bunları kapatıyoruz.

Bronzer,allık vb hiç kullanmamış gibiydi ama biraz o makyajın oturması için ben yüzümün dış kısımlarına bronzer uyguladım.Hatta Eun Ha Won'un elmacık çukuru da belli hafif ben de kendi elmacık çukuruma bronzer dokundurdum.Çok çok açık şeftali rengi bir allık sürdüm yanaklarıma.



Eun Ha Won'un kaşları açık renk ve düzdü.Kaşlarımıza açık renk bir kaş farını düz şekilde sürebiliriz bunun için.



En en en belirgin makyajı kesinlikle göz makyajıydı dediğim gibi.Öncelikle çok açık kahve tonunu tüm göz kapağımıza sürüyoruz.Hatta al göz çizgimize de uyguluyoruz bu rengi.Daha sonra far paletlerinden genellikle kullanması çok sevilmeyen far süngerler varya onu koyu kahve bir fara sürüp gözümüzün bitim kısmına sünger yukarı bakacak şekilde koyup göz kapağımızın göz iç hizasına doğru sürüyoruz ve dağıtıyoruz.Sonra jel bir eyeliner ile ince bir çizip hafif aşağı doğru uzatıyoruz ve bunu da çok az dağıtıyoruz.Göz altımıza da ışıltılı krem rengi bir far uyguluyoruz ama çok az.

Kirpiklerimizi kıvırıp.Çok volum etkisi olmayan,doğal görünüm sağlayan bir rimel sürüyoruz.


Son olarak da şeftali-pembe tonlarında bir dudak parlatıcısı yada yine bu renklerde dudak koruyucu sürüyoruz.

Evet bir makyaj önerisinin daha sonuna geldik :) Bu önerilerim hoşunuza gidiyor mu? Başka makyaj önerisini istediğiniz dizi karakteri var mı? :) 

Kullandığım ürünler;

Maybelline Instant Anti-Age Kapatıcı Light
Skin Food Rice Concealer Tip 21 Skin Beige
The Balm Voyage 2 Palet Kontür Rengi
The Face Shop Lovely me:ex You and Face Blusher 06 Fuzzy Peach
Wet n Wild Ultimate Brow Kit Ash Brown Açık renk
Gosh Smokey Eyes Palet 02 Brown 2.renk
La Fera Cosmetics Absolute Nude Palette 6.renk
Coleen Eye Shadow 24 Colors CL24 Siyah renk
Oriflame Smooth Definer Black
Wet n Wild Mega Lenght Waterproof Mascara
Flormar Flash Lipgloss 02
Essence Floral Grunge Mini Lipgloss
Holika Holika Kirpik Kıvırıcı
Ali Express Çakma Tarte Kaş Fırçası
Avon Allık Fırçası
Naturalove Kaş Fırçası
Oriflame Küt Kaş Fırçası
Dresslink Far Fırçası


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Çok hoş bir yazı olmuş, ben kore tarzı hafif gölgeli göz makyajı yapınca gözüm onlar gibi olmuyor daha çok , türk dizilerindeki kötü karakterle gibi oluyor ama bunu deniyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer ben de biraz abarttığım için öyle oldu :D Hafif tutmak lazım renkleri

      Sil