Abur Cubur Dosyası: Torku Patatesli Susamlı Kek



Torku'nun şu zamana kadar deneyip de beğenmediğim hiçbir ürünü olmadı.Hepsi çok lezzetli,farklı ve daha güvenilir.



Bugün de Torku'nun çıkardığı,daha önce başka bir markada görmediğim bir abur cuburu anlatacağım size; patatesli kek.

Özellikle kahvaltı yapamayanlar yada yanında atıştırmalık birşeyler taşıyanlar için ideal olabilir bu kek.Patatesli bir kek.İçerisinde pul biber de var ve üzerinde de susam var.Hem tatlı hem tuzlu hem de acı tat bir arada yani.İlk yediğiniz zaman çok hafif tatlı bir kek tadı alıyorsunuz ama çiğnedikçe çok fazla olmasa da cı bir tat da geliyor.Açıkçası benim damak zevkime çok uymadı.Eğer o tatlımsı tat olmasaydı belki yiyebilirdim.Ama bu tarz değişik tatları sevenler için güzel olabilir.Keki yumuşacık diğer Torku keklerde olduğu gibi.Bir de yanında birşey içmek isterseniz kesinlikle ayran için.Kek daha lezzetli oluyor o zaman.

Siz bu keki denediniz mi daha önce? Denediyseniz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim :)


Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. "Patatesli kek"i duyunca ben şok! ^^ Anlamadığım şey şu hem tatlı hem tuzlu mu kek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de pul biber var içinde çok değişik bir tat gerçekten :)

      Sil
  2. Patatesli kek mi olurmuş be. Farklılık oluşturmak için iyice saçmalamışlar. Bu ürünü ilk kez burada görüyorum, bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben duymuştum daha önce ama hiç yememiştim.Tatlı tat olmasa güzel olabilir aslında :)

      Sil
  3. Tatlı mı ? İlginç , torku severim ama patatesli kek bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Torku'nun ürünlerini çok seviyorum.Bu biraz değişik geldi işte :)

      Sil
  4. Çıks hiç beğenmedim, ben hastanede yatarken arkadaş bir poşet getirmiş bunlardan hep yarım bıraktık , aslında olurmuşta tatlı olmasaydı tatlıı tuzlumu belli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle düşündüm.Tatlı tadı azaltmaları lazım :)

      Sil
  5. Çok değişik görünüyor.Hem tatlı hem acı :)

    YanıtlaSil