Temmuz Favoriler 2016



Aslında temmuz ayında çok fazla makyaj yaptım ve ürün denedim ama neden bu kadar az afvori çıktı bilmiyorum.

Dizi izlemedim,müzik pek dinlemedim.Bu yüzden kozmetik dışında favorim yok geçtiğimiz ay.

Bakalım neler favorilerim olmuş;



La Fera Cosmetics Absolute Nude Eyeshadow Palette- Bu far paletini 1 Milyoncudan almıştım ve çok beğendim.İçerisinde mat ve ışıltılı nude tonlarda renkler var.Ayrıca pembe tonlarda renkler de var.Ben hem renkleri,hem yapısını hem de kalitesini çok beğendim.Aslında geçtiğimiz ay çok kullanmadım ama daha önce severek kullanmıştım ve temmuz ayının favorilerine eklemek istedim.


Innisfree Real Skin CC Cream- Bu ürünü koyu fondötenlerimin rengini açmak için kullandım ve bu konuda başarılı olduğu için sürekli ten ürünlerimi bu ürünle karıştırarak kullandım.

Flormar Passionate Dots Invisible Powder PD11- Yaz aylarında göz altındaki kapatıcının sabit durması ve yağlanmaması için geçtiğimiz ay bu ürünü denedim.Bu konuda oldukça başarılı.Hem yağlanmayı önlüyor hem de kapatıcının sabit kalmasına yardımcı oluyor.

Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyaj Temizleyici- Elimde bir çok su geçirmeyen özellikle Kore-Japon markalı rimel var.Bunları çıkarmak oldukça zor.Aslında uzun zamandır makyaj temizleme yağı arıyorum fakat fiyatları çok uçuk.Ben de adam akıllı ve uygun fiyata bir temizleme yağı bulana kadar Diadermine'in ürünüyle idare edeyim dedim.Ve bayıldım.Hatta o kadar beğendim ki makyaj temizleme yağı alma hayalimi biraz erteledim :D Ben gözüme bastırarak biraz da masaj yaparak birkaç kere silerek göz makyajımı temizliyorum.Çift fazlı ürün.İyice karıştırıp pamuk yardımıyla göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz.


Instagram'dan beni takipteyseniz son zamanlarda bolca kozmetik keşfi yaptığımı görmüşsünüzdür.Ne zaman Gratis'e gitsem vaktimin çoğu Wet n Wild standının önünde geçiyor son zamanlarda.Far paletlerine bayılıyorum.Özellikle de renklerine.Fiyatları da uygun.Far paletleri dışında mat rujlarını da beğeniyorum.Ama ikisi arasında seçim yapmam gerekirse tabi ki de far paletleri derim :) Sonuç olarak geçtiğimiz ayın favori markası Wet n Wild oldu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar