Flormar Watermelon Balm


Lip balm yani dudak koruyucularında karpuz kokularını çok seviyorum.Daha önce de Flormar'ın bir başka karpuz kokulu lip balmını denemiştim.Şuradan okuyabilirsiniz yazısını.Flormar'ın karpuz kokulu ürünlerine hayranım.

Ben bu ürünün kokusunu bilmiyordum online almıştım.Rengini çok beğendim.Coral tonlar içeren bir pembe.Bahar ve yaz ayları için çok kullanışlı bir renk.



İçerisinde shea ve kakao yağı var.Ben kakao kokusuna kozmetik ürünlerinde tahammül edemem bunda gram kakao kokusu yok.Sanırım sadece dudağı besleme açısından içerisinde bulunuyor.

Yapısı yumuşacık.Lip balm olarak kullanılabilir ama bir balma göre pigmentli olduğu için yani rengini gösterdiği için farklı tonlarda bir ruj altına sürülemeyebilir.Ama ben bu ürünün rengini de çok beğendiğim için sadece sürüp çıkıyorum.

İçerisinde SPF 15 Güneş koruma faktörü var.Dudaklarımız sadece kışın değil yazın da kuruyor.Bu yüzden güzel bir özellik olduğunu düşünüyorum.




Soldaki swatch tek kat diğeri ise birkaç kat sürülmüş hali.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. kokusunu magaza da deneyip sevmiştim ama elimdeki 15238952155 tane lip balm olunca almamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de çok var ama kokusuna ve rengine hayır diyemedim 💕

      Sil