Pastel Day Long Lipcolor Likit Mat Rujlar



Likit mat ruj modasına uyabileceğimiz, aldığımıza da pişman olmayacağımız bir ürünle tanıştıracağım sizi.Belki duyan olmuştur.Pastel bu likit mat rujların moda olmasından önce çıkardı bu Day Long Lipcolor serisini.

Ben daha önce de bahsettim.Türk markaları o kadar güzel ürünler çıkarıyor ki ithal edilen veya yurtdışında satılan ürünlere gerek kalmıyor.Hem uygun hem kaliteli hem de paketlemeleri çok güzel.


Lafı uzatmayayım ve rujlara geleyim.Yapılarından bahsedelim biraz.Likit mat bir ruj.Yani sıvı bir şekilde dudağınıza sürüyorsunuz.2 dakika içerisinde tamamen kuruyor.Islakken dikkat edin dişlere bulaşma yapabiliyor.Sürümü çok kolay.Dudak kalemi kullanmadan da rahatlıkla uygulayabilirsiniz.

Kuruyken de yapısı kadife gibi.Yapış yapış bir his bırakmıyor.Yoğun ve pigmentli bir ürün.Kalıcılığı yükseğe yakın.İçerisinde paraben var.İçerisinde sim,ışıltı vb yok.Tamamen matlar.Dişleri bembeyaz gösteriyor.Kokusu kimyasal ve bisküvi kokuları karışımı gibi.





Gelelim renklere.

Yukarıdaki renk 15 numara.Kabında turuncu-kahve tonlarında nude bir renk gibi duruyor fakat benim dudağımda çok koyu gri-kahve renklerinde duruyor.Ama elime swatchladığımda da ikisi arasında bir renk gibi duruyor.




20 numara daha doğal tonlarda,gül kuru renginde nude tonlarda bir renge sahip.Günlük kullanım için 15'e nazaran daha uygun.Bu tonların bana daha çok yakıştığını düşünüyorum ve ikisi arasından favorim 20 numara.


Üstteki 15 alttaki 20 numara.





Yeni renk!!!!

27; Şeftali tonlarında açık kahverengi.Elde daha şeftalimsi kahverengi dursa da dudakta daha açık duruyor.Günlük kullanım için çok uygun.

Ben şuradan aldım bu rengi.







38; Tam bir kiremit rengi diyebiliriz ürüne dışarıdan baktığımızda.Ama dudakta biraz daha koyu duruyor.Hatta bütün ve tam sürdüğümde istediğim canlı kiremit görüntüyü elde edemedim.Bütün sürüldüğünde daha koyu dursa da az sürüp dağıtıldığında tam o kiremit rengi elde ediliyor.Yani ambalajında gördüğümüz o canlı kiremit rengi oluşuyor.Ürün tam uygulandığında koyu tonlarda bir kiremit rengi çıkıyor ortaya; daha kırmızı-kahverengi bir ton.Az ürün alıp dağıtıldığında ürünün tam rengi ortaya çıkıyor.







Yorum Gönder

0 Yorumlar