Mayıs 2016 Bitenler



Mayıs ayını da geride bıraktık ve yaza merhaba diyoruz :)

Geçtiğimiz ayda çok fazla birşey bitirmedim.Neler bitirmişim bir bakalım.


Öncelikle bu ay cildime bir haller oldu.Bir anda sivilcelendi sonra duruldu, siyah noktalarımda merhaba dedi bana.Ben de üşengeç bir insan olarak cildimi yıkadıktan sonra maske uygulayarak bu dengesizliği gidermeye çalıştım.

HanBang MeIn Cosmetics Snail Ampoule Mask- Benim cildime red ginsengli maskeden sonra en en iyi gelen maske salyangoz özlü maskeler.Salyangoz özünün cildi tedavi etme konusunda yardımı oldukça fazla.Kağıt maskeyle bile hissedilir derecede farkı anlıyorsunuz.Ben bu maskeyi çok severek kullanıyorum.Bu markanın maskelerinin en sevdiğim yanı ise yapış yapış bir his bırakmadan, cildin ürünü tamamen emerek cildi beslemesi.İçerisinde Aloe özü de var.Parfüm içeriyor.Fakat yoğun bir kokusu yok.Salyangoz özünün cilt hücrelerinin hızlıca canlanmasına ve kuru-hasar görmüş cilde canlılık vermeye yardımcı olduğu yazıyor.Benden bu konularda tam puan aldı :) Bunu Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.Ayrıca bu üründen 2015 favorilerimde bahsetmiştim.



Bolca ıslak mendil bitirdim.

Watsons Invigoranting Wet Tissues Pomegranate Scented- Yapısını hatırlamıyorum ama kokusu buram buram parfümlü nar kokuyor.İçerisinde alkol yok.Arıtılmış su içeriyor ve hafif-yumuşak bir yapıya sahip olduğu yazıyor.İçerisinde 10 adet büyük ıslak mendil var.

2 x Dalin Hijyenik Islak Mendil- Dalin'in o meşhur kokusunu benim gibi seven var mı? :) Bayılıyorum ya.Bu mendilde de o koku var <3 İçerisinde 15 adet var.Ben hijyenik olduğu için tercih ettim.Yapısı çok ıslak ve sabunlu ama mendil yumuşaktı.Boya maddesi içermiyormuş.


3 tane tester denedim.

Dermaderm Laboratories Anti Hair Loss Garlic Extract Shampoo (Sarımsak Özlü Şampuan)- Bu ürünü çekilişimde de hediye etmiştim.İçerisindeki vitamin ve bitki özleri sayesinde saça hacim kazandıran,zayıflayan,yıpranan saçları onaran,canlılık kazandıran özelliklere sahip.Kullanımı; her gün ıslak saça masaj yaparak uygulanıp 2 dk bekletiliyor.Saç çok kirli ise 2 kere uygulamak gerekiyormuş.Benim için çok yeterli olmadı bu tester içindeki miktar ama o az ürünle bile saçımın acayip güçlendiğini ve gürleştiğini hissettim.Düzenli kullanımda iyi sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum.İnce ve dökülme problemi olan saçlar için üretilmiş bir şampuan.Organik sabun gibi kokuyor yani sarımsak kokusu yok.Şeffaf yapıda, biraz kızıllık var renginde.

Tony Moly Perfumed Body Grace Lotion- Elimde çok fazla seyahat boy vücut losyonu vardı ve ben hiç kullanmayı sevmem.Böyle yapış yapış his bırakmasını falan sevmiyorum.Elimdekileri bir bitirmeye çalışayım dedim ve Tony Moly'nin bu parfümlü vücut losyonunu deneyeyim dedim.İşte bu ürün bana vücut losyonunu sevdirdi.Hangi özelliğinden başlasam.Öncelikle parfümlü diyor ya harbi harbi parfümlü.Nasıl tarif edeyim kokuyu bilemedim.İçeriğine bir bakayım dedim lilium, shea butter varmış.Çiçeksi bir kokusu var diyordum zaten ama çiçeği çözememiştim.Sanırım liliumdan geliyor bu güzel koku.Ve koku acayip kalıcı.Yapısı yumuşacık.Cilt emdiğinde cilt üzerinde yapışkan his bırakmıyor.Bu ürünü sürdüğünüzde sanki yeni banyo yapmış gibi kokuyorsunuz.Tam boyunu almak istedim fakat piyasadaki en ucuz ürün 20 dolar ki bir vücut losyonuna 60 lira vermek istemediğim için vazgeçtim.

Neutrogena Visibly Clear Correct and Perfect CC Krem Orta ton- Bu tester bana Cosmetica alışverişimden hediye olarak gelmişti.Rengi aşırı koyu bana.Resmen cildimin her tarafına bronzer sürmüş gibi bir görünüm oluyor benim cildimde.Yapısı CC kreme göre biraz yoğun ama kapatıcılığı düşük.Renk benim rengim olsa belki kullanırdım ama orta ton maalesef aşırı turuncu durdu.İçerisinde alüminyum var.


Palmolive Naturals Nourishing Sensation with Milk and Rose Petals- İçerisinde gül yağı özleri ve süt olan katı sabun.Gül kokusundan ziyade sabun kokusu ağırlıklıydı.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi- Bim'de satılan bir makyaj temizleme pamuğu.İçerisinde 70 adet var.Hem uygun hem de ben memnunum.Dağılma yapmıyor,yapısı yumuşak.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. O burun bandından ben de aldım geçenlerde. Denedim ve beğendim. Haftada bir mi uygulamak lazım acaba bir şey yazmıyor arkasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki linkte paylaştığım yazımda bahsetmiştim :) Haftada 1-2 kere

      Sil