Lovely Complex Anime (2007)


Ülke: Japonya 

Yayın Tarihi: 2007

Bölüm Sayısı: 24


Bu animenin konusundan bir iki gün önce live action versiyonunu anlatırken yani filmini anlatırken bahsetmiştim.Şuradan okuyabilirsiniz.Yalnız şunu farkettim; Lovely Complex aslında mangaymış ve mangası 2001 yılında çıkmış.Daha sonra bu manganın filmi çıkmış ve animesi enson çıkmış.Film 2006, anime 2007 yapımı.

Animesinden biraz bahsedeyim.Ben açıkçası lisede geçen animeleri izlemeyi daha çok seviyorum.Bana daha sevimli,daha güzel geliyor.Bir de çok böyle değişik dövüş sahnesi olan,değişik güçlere sahip karakterlerin -tam nasıl anlatılır bilmiyorum ama- anlatıldığı animelerden ziyade Japonya'daki günlük yaşamı anlatan özellikle de öğrenci hayatını anlatan animeleri daha çok beğeniyorum.Bu dizi de tam böyle.Risa ve Otani'nin başrollerde olduğu bir lise animesi.Gerçekten çok çok komik.Özellikle Risa'ya bayıldım.En sevdiğim ve komik bulduğum sahne de; okulun şenliğinde hayalet kılığına girip milleti korkutmasıydı :D Bir de Otani ve Risa boy farkından dolayı, o sıralarda televizyonda yayınlanan bir eğlence programının sunucularına benzetiliyorlar.O kısım da çok eğlenceli.Hiç hiç hiç sıkılmadan eğlenerek izleyebileceğiniz harika bir anime.Özellikle de sahura kadar boş vaktiniz var da ne izlesem diye düşünüyorsanız bu animeyi tavsiye ederin.Ben de 2 sene önce Ramazan'da izlemiştim :)






Yorum Gönder

0 Yorumlar