Giordani Gold Jewel Lipstick



Oriflame kataloğunda bulunan Giordani Gold markasının ürünlerini çok beğeniyorum.Ambalajları çok şık duruyor.Bu ruju da bir Oriflame alışverişimde 9 liraya düştüğünü gördüğümde almıştım.Paketi,ambalajı,rujun kendisi çok çok şık :)



Aslında renginin nasıl geleceğini pek bilmiyordum ama rengin adı Peach Kiss'ti.Her türlü şeftali tonunu sevdiğim için de bundan da memnun kalırım diye düşündüm.Ki beklediğimden çok daha iyi çıktı.Nude kahverengi ama içerisinde sıcak şeftali tonu da barındırıyor.Hatta ben bu rujun rengini MAC Kinda Sexy'ye benzettim ama sadece rengini.Çünkü yapıları çok farklı.MAC mat yapıda bir ruj ama Jewel Lipstick daha parlak bir yapıya sahip.Yani bitişi de parlak.Yapısı yumuşacık,sürümü kolay.Rengi ise günlük kullanım için çok uygun.Özellikle de yaz makyajına daha çok yakışabilir.Çok temiz parfüm kokusuna sahip ama çok kokmuyor.

Bu ruju bir Oriflame temsilcisinden yada Oriflame'e üye olarak satın alabilirsiniz :)



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Şeftali tonlarını bende çok seviyorum =). Rengi ve ambalajı gerçekten çok hoş. İyi günlerde kulanmanız dileğimle. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Herşeyle kullanılabiliyor bu renk sanırım bu yüzden seviyorum :)

      Sil