Etude House Precious Mineral Any Cushion


Benim gözlemlerime göre Kore icadı olan yani ilk ürünün Kore'den çıktığı cushion fondötenlerden birini paylaşacağım bugün sizlerle.Cushion Türkçe anlamıyla yastık ama bence sünger fondöten uygulaması çok kolay,dışarıda rahatlıkla tazeleyebileceğiniz güzel bir ürün.


Cushion fondöten ilk çıktığı zamanlarda aslında hala en popüleri Hera ve Laneige markasına aitti.Ama çok pahalı olduğu için uygun fiyatlı denemek istedim ve Etude House'u seçtim.

Paketinden başlayalım incelemeye.Önündeki amblem Precious Mineral BB Cream'in amblemine benziyor.Pudra ürünlerin kabına benziyor.Açtığımızda kapağında bir aynası var ve gerçekten çok kaliteli.İçerisinde bir cushion süngeri var ve ben bu süngere bayılıyorum.Ürünü çok güzel dağıtıyor.Hatta ben bu süngeri diğer fondötenlerimi uygulamak için bile kullanıyorum bazen.Daha sonra bir kapağı daha var.Bu fondötenin kurumaması ve bozulmaması için sanırım.Onu da açtığımızda,ilk aldığınızda mutlaka bir koruma kağıdı olması lazım.Yoksa satın aldığınız yere mutlaka bildirin.Kullanmaya başlayınca o kağıdı atabilirsiniz.Ve sonunda fondötenimize ulaştık.Bir sünger içerisinde fondötenimiz var.Fondötenin olduğu kısma refill deniyor.Ürününüz bittiğinde o refilli çıkarıp yeni bir refilli daha uygun fiyata alabilirsiniz.


Kokusunu hemen alıyorsunuz.Değişik hafif bir parfüm kokusu var.Etude House'un BB kreminin kokusuna benzettim ben.Ve ben bu kokuya bayılıyorum.


Bendeki rengi N02 Light Beige ve bana tam oldu.Hatta hafif açık bile kaldı.

Çoğu Kore cushionı gibi bunun da nemli bir yapısı var.Yalnız bu nem bazen yeterli olmuyor.Özellikle kış aylarında cildin kuruluğu belli olabiliyor.

Kapatıcılığı orta.Çok çok örtücülüğü yok ama iz,leke,göz altı morluklarını az da olsa örtüyor.

Yalnız bu fondötenlerin en kötü özelliği sanki içerisinde az ürün var.15 gram ürün varmış içerisinde.

Kullanımı da şöyle;

Sünger aplikatörünü cushiona bastıroyoruz ve cildimize ya pıt pıt hareketlerle yada yayarak dağıtıyoruz.

Çok az da göz altı çizgilerime birikme yapıyor.



İçindekiler;

Water, Cyclopentasiloxane, Zinc Oxide (Ci 77947), Titanium Dioxide (Ci 77891), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Trimethicone, Dicaprylyl Carbonate, Cyclohexasiloxane, Cetyl Peg/Ppg- 10/1 Dimethicone, Butylene Glycol, Niacinamide, Acrylates/Ethylhexyl Acrylate/Dimethicone Methacrylate Copolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sorbitan Isostearate, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Phenyl Trimethicone, Sodium Hyaluronate, Mother Of Pearl, Aluminum Hydroxide, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Stearic Acid, Triethoxycaprylylsilane, Caprylyl Glycol, Glycerin, Disodium Edta, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Alcohol, Iron Oxides (Ci 77492), Iron Oxides (Ci 77491), Iron Oxides (Ci 77499), Fragrance













Yorum Gönder

0 Yorumlar