Essence Liquid Lipstick



Son zamanların modası ne kadar mat rujlar olsa da arada lipglosslara da dönmek istiyoruz.Açıkçası lipgloss bence makyajı daha canlı tutuyor.

Essence'in bu Liquid Lipstick'ini de Loreal'in Extraordinaire by Colour Riche serisinden nude bir renk beğenmiştim ona muadil olabilir diye almak istedim.Bir de şişesi mi denir ambalajı mı çok güzel gerçekten.Etude House'un Color in Liquid Lips rujlarının ambalajına benziyor.Onları da denemek istiyordum bir ara.Aşağıda Loreal'in ve Etude House'un resimlerini görebilirsiniz.


Etude House Color in Liquid Lipstick


Loreal Extraordinaire by Colour Riche



Gelelim benim tanıtacağım ürüne.Nude bir gloss makyajı her zaman kurtarabilir diye düşünüyorum.Essence Liquid Lipsticklerinden bu 03 numara Almost Real da açık tonlarda nude bir renk.Şeftali ve pembenin açık tonlarda olduğu ve hafif de kahvelik barındıran çok güzel bir renk.

Yumuşacık bir yapısı var.Yapış yapış bir his bırakmıyor.Dudakta ağırlık yapmıyor.

Lipgloss olmasına rağmen pigmentasyonu yani renk verme özelliği iyi.İçerisinde ışıltı,sim vb yok.Tamamen gloss yapıda olduğu için parlak bir görüntü veriyor.

Kokusu pasta kreması kokusuna benziyor.

Bu ürünün diğer renk seçenekleri de çok güzel.Ürün ne renkse kapağı da o renkte.



Ben Kozmela'dan almıştım ama şuan bu renk yok.Diğer bir rengi var.Onun da satın alma linki için tıktık.


Yorum Gönder

0 Yorumlar