Descendants Of The Sun Kang Mo Yeon (Song Hye Kyo) Makyaj Önerisi



Selaaaaaam ! ~ Nasılsınız? :)

Bu sene baya güzel dizi çıktı değil mi ya? Ama sanırım en çok tutanı Descendants Of The Sun oldu.Ama ben izlemedim :D Çok gidip geldim ama vurdulu kırdılı,savaş temalı bir dizi galiba diye izlemek istemedim.Sürekli bu dizi hakkında replikler,haberler vb önüme çıktı.Bir haber de Song Hye Kyo'nun dizideki makyajı hakkındaydı.Merak ettim harbiden güzelmiş.Ben de makyajı gördüğüm kadarıyla önce kendimde denedim ve şimdi sizinle paylaşmak istiyorum.

Öncelikle Song Hye Kyo'nun ten makyajı çok sağlık,nemli duruyordu ve teni beyazdı.

Bir önceki makyaj önerisi yazımdaki gibi kullandığım ürünleri sırasıyla aşağıya yazacağım.

Baz olarak ben aydınlatma özelliği olan bir CC krem kullandım ve bunu kaş üzerimin hizasına,yanaklarıma,burun üzerime ve çeneme uyguladım.Sonra açık tonlarda bir fondöten uyguladım bütün cildime.Yine açık renk bir kapatıcı ile göz altlarımı ve cildimdeki kızarıklıkları güzelce kapattım.Nemli bir cilde sahip olduğu için pudra kullanmıyorum.

Yüzümün yan kısımlarını yani arkada kalan kısımlarını dikey olarak kontürlüyorum.Bu kontür ürününden gözümün bitiş hizasındaki elmacık kemiğimin boşluğundan kulağıma kadar uyguluyorum.Ama bu kontürleme işlemini hafif yapıyoruz.Kaşlarımın başlangıç noktalarındaki burun boşluklarımı da kontürleyerek bu işlemi tamamlıyorum.

Azcık da pembe bir allıkla yanaklarımızı renklendirebiliriz aşağı doğru.

Song Hye Kyo'nun dizide kaşları doğaldı.Bu yüzden çok fazla birşey yapmadım kaşlarıma.Sadece hafifçe içeriden doldurdum.Hafif de düz bir şekilde uzatabilirsiniz.

Göz makyajına geçelim.Krem rengi bir far ile baz yapıyorum.Gözümün katlanma bölgesinin üzerinden ters U şeklinde açık toprak tonlarında bir renkle geçiyorum yani o kısmı gölgelendiriyorum.Biraz burun çizgimize yakın da yapabiliriz bu işlemi.Çok açık bir gül pembesi rengiyle de göz kapağımın iç kısmını renklendirdim ve bu rengi azcık da göz altımdaki kirpik hizama uyguladım.

Eyelinerı çok ince,kirpik diplerime çok yakın uygulayıp yine ince bir şekilde aşağı doğru kısa bir kuyruk yaptım.Gözümün alt iç kısmına açık gri renkte bir kalem uyguladım tek kat ve az.

Kirpiklerimi güzelce kıvırdım.Çünkü song Hye Kyo sanırım doğal görünümlü ama uzun bir takma kirpik kullanmış.Ben de bu elde etmek için öncelikle kirpiklerimi kıvırdıktan sonra doğal uzunluk verecek bir rimel uyguladım.Bu yeterli olmadı ve ben de tekli kirpiklerden 2 gözüme 4'er tane yapıştırıp kirpikler kuruduktan sonra rimelle düzelttim.

Dudaklarında 2 tip makyaj vardı.Birincisi dudağı doğal renginde ve parlaktı.Bunun için renksiz bir dudak koruyucu yada dudak parlatıcısı kullanabilirsiniz.Ben bolca dudak koruyucu uyguladım bu işlem için.Diğeri ise Song Hye Kyo'nun benim bir ruja o kadar para vermeyeceğim bir rujla tek seferde yapabildiği makyaj.Rujun adını da vereyim Laneige (Song Hye Kyo bu markanın yüzü) Two Tone Lip Bar.Neyse ben de bunu elimdekilerde yapmaya çalıştım.Dudaklarımı hafifçe kapatıcıyla kapattım.Dudağımın dış kısmında biraz boşluk bırakıp pembe coral tonlarında bir ruj uyguladım.Daha iç kısımlara daha parlak bir coral renk uygulayıp dağıttım.

İşte bu kadar :)

Kullandığım ürünler;

Etude House CC Cream Glow
Revlon Colorstay Fondöten 110 Ivory
Eklips seyahat boyu allık fırçası
Dresslink açılı far fırçası
Maybelline Dream Touch Blush 04
Wet n Wild Ultimate Brow Kit E963 Ash Brown
Naturalove açılı kaş doldurma fırçası
La Fera Cosmetics Absolute Nude Eyeshadow Palette
Art Net Professional Line 25 numara far fırçası
Real Techniques Base Shadow Brush
Golden Rose Dualended Eyeshadow Brush
Mistine Ultimate Maximum Black Eyeliner
Flormar Waterproof Eyeliner No:102
Holika Holika Kirpik Kıvırıcı
Innisfree Skinny Microcara 1 Black
Naturalove tekli takma kirpikler
Ebay Eye Charm takma kirpik yapıştırıcı
Maybelline Color Whisper 130 Pink Possibilities
Revlon Colorburst Matte Balm 210 Unapologetic


Yorum Gönder

0 Yorumlar