Mart Favoriler 2016


Resmen yılın 3. ayı da bitti.Her zamankinden daha hızlı geçiyor sanki günler.

Neyse derine dalmadan bu ayın karışık favorilerinden bahsedeyim sizlere.


Beni sosyal mecralardan takip edenler ve bundan önceki yazımı okuyanlar az çok Eurovision hayranı olduğumu biliyordur.Biliyorum Eurovision hakkında birçok şey söylendi.Yok herkes komşusuna oy veriyor yok siyasi falan filan.Ben bunlar için izlemiyorum.Normalde müzik dinlemeyi sevmem ve sevdiğim tek müzik programı Eurovision'dur.Farklı ülkelerin çeşitli müziklerini dinlemeyi çok seviyorum.Neyse mayıs ayında yani Eurovision zamanı yazımda daha detaylı bahsederim bundan.

Bir radyo kanalı keşfettim.ESC Eurovision Radio diye de geçiyor.Bıkmadan sıkılmadan dinlediğim bir radyo oldu bu ay boyunca.Yemek yaparken,etrafı toplarken,blog yazarken..Değiştirmediğim tek kanal oldu.Çok çok beğendim.Devam da ediyorum dinlemeye.Hem klasik Eurovision şarkılarını,hem yakın zamana ait şarkıları hem de önümüzdeki yarışmada söylenecek şarkıları ve bazen remixlerini veya farklı versiyonlarını çalıyorlar.Bana 2 tane Türk şarkısı denk geldi onlar da Kenan Doğulu Shake It Up Şekerim ve MFÖ'nün bir şarkısı adını hatırlayamadım.Diday Diday Day'mış.Ayyy zor tutuyorum kendimi bu Eurovision konusunda yazmamak için.Mayısa saklıyorum hepsini :D



Bu ayın favori atıştırmalığı kardeşimin kakaolu kurabiyeleriydi :) Nedense artık marketten abur cubur almak istemiyorum.Ağır mı geliyor yoksa tatları hep aynı mı bilemedim.Bu tip ev yapımı basit atıştırmalıklara sardım bu ara.Kardeşimin bu kurabiyesi de acayip güzel ve çayla süper oluyor.İsterseniz blogda paylaşabilirim tarifi.




Kozmetik kısmına geçelim;

2 ruj favorim var.Birbirleriyle alakası olmayan renkler ama ikisini de çok beğendim bu ay.

Deborah Ilrosetto Lipstick 603 numara-Acayip tatlı bir şeftali tonu <3

Diğeri de Golden Rose Perfect Shine Lipsticklerinden 240 numara.Biraz koyu bir nude renk ama kendime çok yakıştırdım.


Eyeliner olarak favorim bu ay doğal renklerde ve sürümü kolay olan Nature Republic By Flower Brush Eyeliner 2 Brown

Ve ve ve Holika Holika'nın bu kirpik kıvırıcısına bayıldım.İşini başarıyla yapan bir ürün.


Allık olarak şu alışverişimde almış olduğum Flormar'ın yeni Lip & Cheek'lerinden 05 numara.Oldukça pigmentli bir ürün.Rengi çok tatlı koyu pembe.


Makyajımı yaptığım günlerde dudağımı hemen nemlendirmesi için sıkça Flormar Care4Lips Lip Balm Watermelon Milkshake kullandım.

Mevsim geçişi olduğu içinde dudağım çok kuruduğundan tedavi amaçlı Blistex Med Plus'ı kullandım.Ben bu kadar etkili bir lip balm kullandığımı hatırlamıyorum daha önce.



Far olarak ilk favorim The Balm Voyage 2paletinden Benvenuto ve Tervetuloa renkleri oldu.Benvenuto'yu tüm göz kapağıma yayıp geçiş rengi olarak da Tervetuloa rengini kullandım.Günlük kullanım için çok güzel ve sade renkler.



Bir diğer far favorim Wet n Wild'ın Comfort Zone paletinin sağ bölgesindeki Browbone kısmındaki renk.Grilik içeren krem rengi.Tek far kullanmak istediğimde bu rengi seçiyorum


Hehe bu da mendil favorim.Sırf Le Petit Prince temalı diye favorilerimde.


Bir duş jeli favorim var.Yves Rocher Fresh Shower Gel Green Tea From China.Favori olmasının sebebi kokusu.Yeşil çayın kokusu kozmetik ürünlerinde az çok belli ama bu daha değişik kokuyor.Bildiğiniz bizim siyah çay gibi mis gibi kokuyor.Ben çay kokusuna bayılırım.Bu ürünü çok sevdim bu yüzden.İçerisinde aloe vera da varmış sanırım biraz parfümümsü koku oradan geliyor.


Dediğim gibi mevsim geçişiydi ve cildim acayip kurudu.Ellerim de dahil.Nuxe Reve de Miel Hand and Nail Cream kuru ve yıpranmış eller için bal özlü bir el kremi.Kokusuna zaten aşığım.Yapısı da hafif, elime sürer sürmez sanki o çatlaklar oluşmamış gibi bir his bırakıyor.Kokusundan dolayı özellikle uyumadan önce sürüyorum ki o güzel koku uykuma da tesir etsin :)


Son kozmetik favorim yine kuruyan cildimi bir nebze olsun biraz daha nemli gösteren Loreal Lumi Magique fondötenin Rose Pearl rengi.


Bu ay favorilerimde değişik bir kategori var :)

Evet kırtasiye!!

Gerçekten bu ayın tamamında olmasa da sonlarına doğru kullanmaya başladığım ve çok sevdiğim 3 ürün var.


The Container Notebook'tan To Do List.Bunu bana kardeşim blog hediyesi olarak almıştı.Kullanmaya kıyamamıştım.Hatta şurada da bahsetmiştim sanırım.Yeni yeni kullanmaya başladım ve çok sevdim.Blog yazılarımın planlamasını yazıyorum bu deftere gerçekten çok sevdim.Yanlarındaki bölgelere de yaptığım şeyler için tik atıyorum.Tam bir blogger defteri :)


Yine hediye gelen bir diğer defter daha doğrusu ajanda.Bu senenin ajandasını bir türlü alamadım.Zaten alsam da çoğu israf oluyordu.Benim de aklıma bu ajandam geldi.Hemen çıkarıp kullanmaya başladım.Normalde ajandalar büyük ve tarih tarih olduğu için çoğu israf oluyor.Ama bu hem küçük hem de tarihi siz atıyorsunuz.Markası The Open House modeli ise Weekly Schedule Essay Board.


Sevgili Aforizmik'in hediye ettiği bu kalemi de nihayet kullanmaya başladım ve bayıldım.Bu tip kalemler ben küçükken vardı hatırlıyorum.Görünce çok sevindim çünkü almak istiyordum.Gördüğünüz gibi mürekkebi rengarenk :) Yani sırayla hangi renk gelirse o renk yazıyor kalem.Mürekkebi de oldukça yoğun ve dağılma yapmıyor.Tabi bir süre kurumasını beklemek lazım :) Zuixua Reverie Color kalemin markası ve modeli.


Herkes gibi ben de Trivia Crack oyununa sardım ve favorilerime ekledim bu ay.Trivia Crack bir bilgi yarışması oyunu.Coğrafya,Bilim,Sanat,Eğlence,Tarih ve Spor alanlarında genel kültür seviyenizi diğer insanlarla yarıştırıyorsunuz.Gerçekten çok çok zevkli.Başladığınız zaman bırakmak biraz zor oluyor.Fakat faydalı da bir oyun.Oynarken öğreniyosunuz.Rekabet olduğu için de daha zevkli hale geliyor.

Evet bu ay favorilerim bunlardı.Sizin de aralarından sevdikleriniz var mı?

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben en çok kırtasiye ürünleri kısmını sevdim. Not defteri harika ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem de çok güzel 💕 Hangisi ajanda mı yapılacaklar listesi defteri mi?

      Sil