Lunch Box Web Drama


Ji Soo- Yong

Amelia Tantano- Yulia



Konusu;

Lia Kore'de okuyan Endonezyalı bir öğrencidir.Bir restorantta çalışan Yong ise Lia'nın arkadaşlarına yemek siparişi götürüp getirirken (benim anladığım kadarıyla) Lia'dan hoşlanmaya başlamıştır.Arkadaşlarına yemek getirirken ona da bir tabak hazırlar ama Lia Müslüman olduğu için haram yiyecekleri yiyemediğinden yemeği reddeder.Çocuk araştırır ve neden yiyemediğini anlar.Daha sonra Lia'ya helal yiyecek hazırlayarak ona sunar.Sonucun ne olduğunu siz izleyerek görün :)


K-FOOD Fair'in hazırladığı 3 bölümlük bu dizi inanılmaz güzel.Özellikle de biz Müslüman Kore hayranlarının resmen kurduğumuz hayallerimizi bu web dramasına aktarmışlar.Ben çok beğendim ve uzun bir dizi olmasını istediğimi belirttim ve gördüm ki benim gibi düşünen bir sürü hayran varmış :)




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bende blogumda yer vermiştim. Çok beğenerek izlemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta senin yazını da okuyayım.Bakalım benim kaçırdığım yerler var mı dizide ;)

      Sil
  2. Bir türlü başlayamadığım dizilerden biri ^^ Ellerine sağlık inşallah izleyeceğim bende bir gün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ya çok beğeneceksin ;) Gerçekten tam biz Müslüman Kore hayranları için olmuş :D

      Sil