Loreal Lumi Magique Light Infusing Foundation


Geçtiğimiz günlerde bahar makyajı önerisi yazımda bu fondöteni kullanmıştım.Size bu üründen bahsedeceğim bu yazımda.

Loreal'in bu Lumi Magique serisi ilk çıktığında çok beğenmiştim.Fondöteni,kapatıcısı ve aydınlatıcı özellikli bazı vardı.Hepsini denemek istiyordum.Özellikle de kapatıcısını.Çünkü fırça uçlu kapatıcıları çok seviyorum.Ama aldığım ilk ürün fondöteni oldu.Diyorum ki iyi ki almışım.Birçok fondöten denedim ama bunun kadar memnun kaldığım olmamıştı herhalde.


Renginden başlayalım.Bendeki R/C/K1 Rose Pearl,Ivory Pearl diye de geçiyor.Fondötenlerde kendi rengimi tutturmam çok zor oluyor.Bir de bunu internetten almıştım.Daha da riske attım rengi.Ama cilt tonuma uyan harika bir renk.Ne açık ne koyu.Tam ten rengimle uyuşuyor.


Yapısına gelelim.Nemlendirme ve aydınlatıcı özelliği fazla olan bir ürün.Bu yüzden yağlı ciltlerden ziyade kuru ciltler için daha uygun.

Su gibi acayip hafif bir yapısı var.Çok kolay dağılıyor.Dağıttığınızda hemen pürüzsüz bir yapıya dönüşüyor.

İçerisinde SPF18 güneş koruması var.

Ben özellikle şu sıralar cildim kuru olduğu için bu fondöteni kullanıyorum ve memnun kaldım.Yine de nolur nolmaz diye fondötenden önce cildimi güzelce nemlendiriyorum.




Kaptıcılık özelliğine gelirsek orta diyebiliriz.Sivilce izlerini,göz altı morluklarını tamamen kapatmıyor.Ama görünümü azaltıyor.


Fondöten öncesi.


Ve fondöten sonrası.

Bu fondötenin özellikle bahar ve yaz aylarında kullanım için çok uygun olabileceğini düşünüyorum.Yazın fondöten kullanmak zor oluyor ama bu ürünün yapısı oldukça hafif.

Ürünü şuradan satın alabilirsiniz.




Yorum Gönder

0 Yorumlar