Innisfree Eco Fruit Tint


Merhaba :)

Bugün de Kore dudak ürünlerinden devam edelim :)

Ürünümüz Innisfree markasına ait.Innisfree doğal içerik kullanmayı seven bir marka.Fakat %100 doğal değil içeriği.

Bu markaya ait tanıtacağım ürün ise Eco Fruit Tint.


Daha önce gradient lips makyajı hakkındaki düşüncelerimde de bahsetmiştim bu tint tam bu makyaj için uygun.

Su yapıda olan bu tint oldukça kalıcı.Hatta çıkarmak çok zor.Aynı zamanda pigmentli de fakat ruj formdaki dudak ürünleri gibi değil tabi ki.


Bendeki rengi 02 Orange.Yani portakal rengi ama bu daha koyu.Bu tip tintler biraz kan kımızı tonu taşıyorlar.Az önce bir deney yaptım Kore tintleri su geçiriyor mu diye.Onu da yakında paylaşacağım.Bu ürünü kullandım peçete üstünde ve resmen kan gibi durdu.

Kokusu acı portakallı şurup gibi >.<


Ürünü gradient lips makyajı yaparak yani dudağınızın iç kısımlarına dağınık bir şekilde sürüp kenarlarına da kapatıcı uygulayabilirsiniz yada tam da sürebilisiniz.Tam sürüldüğünde de dudağın doğal kırmızılığı gibi duruyor. 


Su yapıda olsa da çok az parlak bir bitişi var.Dudakları tamamen kurutmuyor ama yine de nemli dudağa uygulansa daha iyi olur.

Ürünü şuradan satın alabilirsiniz.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. :D bana hediye geldi zaten ama ben beğendim ya hoş duruyor.Bir de doğru makyajı tutturursan <3

    YanıtlaSil