The Balm Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Liquid Lipstick



Şu sıralar likit mat ruj çılgınlığı var her yerde.Bir sürü marka çeşitli renklerde ve değişik yapılarda likit mat rujlar üretti.Bugün inceleyeceğimiz marka The Balm.Bu aralar gerçekten The Balm ürünlerine takmış durumdayım.Diğer The Balm ürünleri yazılarım şu ve şu.


The Balm'ın çıkardığı mat ruj serisinin ismi Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Liquid Lipstick.


Bendeki rengi ise Committed.Bu renk çok fazla övgü aldı,çok beğenildi.Bana da hediye olarak geldi.


Renk koyu,pembemsi kahve tonlarında nude bir ton.Doğal bir renk yani.Dudak renginde ama hafif daha koyu.Tabi ki farklı dudak tonlarına göre değişir ama bende böyleydi.


Nane kokuyor.Mentol içeriyor sanırım.

Ürünün özelliği mat olduğu için tabi ki mat bitişli.Ürün üzerinde 15 saniyede matlaşıyor diyor ama bende 30 saniye civarında tam olarak matlaştı.

Biraz yapışkan bir his bırakıyor ama rahatsız edici seviyede değil.Kalıcılığı konusunda bugün bir deneme yaptım.Tamamen kuruyup oturduktan sonra ürün baya yemek yedim ve ürün çıktı maalesef.Ama rahatlıkla tazelenebilir.

Benim favori dudak ürünlerim arasına girdi.

Bu ürünü Gratislerden satın alabilirsiniz.


Aaaa bu arada Youtube hesabımı da kurtardım ;)



Yorum Gönder

0 Yorumlar