Daiso Ürünlerim



Konichiwa ~

Bugün sizlerle benim sevdiğim şeyler arasında bulunan Japonya'nın 100 yenci mağazalar zinciri Daiso ürünlerimden bahsedeceğim.

Ürünlerin çoğu hediye ama bunun dışında şuradan da ürünleri alma imkanınız var.


Gelelim benim elimde hangi ürünler olduğuna.Kozmetik-kişisel bakım ürünleri olarak;

Daiso Cotton Puff makyaj temizleme pamukları.Yumuşacık yapıya sahipler.Bu 2. kutu ve bitmek üzere.Bu ayın bitenlerinde detaylı yazacağım inşaAllah.


4 renkli allık.Bunun da yazısını yakında detaylı yazarım.

Daiso Charcoal Siyah maske.

Fragrance Sachet Orange dolap içine asmalık koku.Portakal kokusu başımı ağrıttığı için kullanamıyorum maalesef.Ama hediye olduğu için de atmaya kıyamıyorum.Bu ürünün hediye yazısı için tık tık.



2 ürünü unutmuşum.

Daiso Coenzyme Q10 Hand Cream ve Sweet Rose Hand Cream- Yapıları çok hafif ve kokuları acayip güzel.

*Kedi totosunu farkedenler? 



Daiso'da bol bol şirin ve uygun fiyata kırtasiye ürünleri var.Kırtasiye severler için çok çok güzel bir mağaza.Benimkiler bana hediye geldi.Hediye gelen kırtasiye ürünlerim yazısı için.

4 tane masking tapeim var Daiso'dan.

2 mektup setim.Biri Karomoyang Character Letter diğeri Sokmaum Letter Set.

Yummy Mate Love Sweets not defteri.

Jewelry çiçek şeklinde 3 boyutlu sticker.

Hepsinin detayı yukarıdaki hediye gelen kırtasiye ürünlerim yazısında mevcut.



Bu chopstick setinden bana kalan.Aslında 5 renk vardı ama hediye ettim diğerlerini.Pembeyi sevdiğim için bunu kendime ayırdım.Kore yemek çubuğu da denedim ve farkettim ki Japon yemek çubuklarını daha rahat kullanıyorum.


Daiso ayıcık desenli puantiyeli bilek çorabı.Bu da hediye geldi ve yazısı şurada.


Siyah süslü bir tarak :)



Daiso'yu o kadar seviyorum ki paket ve poşetlerini bile saklıyorum :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar