Essence Lash Princess Volume Mascara



Merhaba :)

Yoğun ve güzel bir günün ardından blogumun bugünkü yazısıyla karşınızdayım.

Bugün şirin bir markanın şirin ürünlerinden birini inceleyeceğiz.

Essence hem uygun hem şirin ambalajlara sahip hem de (bu çok önemli,bu aralar dikkat etme kararı aldım bu konuda) hayvan testi yapmıyor.



İnceleyeceğimiz ürünü ise Lash Princess Volume Mascarası.Ben bu ürünü geçen sene eyeliner ile beraber set şeklinde almıştım.Normalde bu zamana çoktan kuruması gerekiyordu ama hala ürün olduğu gibi duruyor.

Paketindeki şirin turuncu detaylara bayıldım.


Fırçası kıldan ve eğimli.Büün kirpiklere ulaşıyor.İlk sürüşte bile çok belirgin bir şekilde dolgunluk,uzunluk veriyor.Benim kirpiklerim çok belli değil yani sık ama kısa ve düz ve ürün kirpiklerimi kıvırıcı kullanmadan belirginleştirip kıvırıyor.

Uzun süreli kullanmadım akıp akmadığını bilemiyorum.Kolay çıkıyor.

Benim çok çok sevdiğim bir ürün oldu :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar