Bayan Şöför Olmak



Merhaba..

Yorgunluktan koltuktan kalkamıyorum -_- Bugünün yazısı ev işlerinden dolayı bu saate sarktı.

Efendim bugünün konusu çoğumuzun muzdarip olduğu bir konu aslında.

Bir bayan şöför olarak yaşadıklarımı,aldığım tepkileri paylaşacağım.

Uzun bir süredir ehliyet sahibiyim.Aldığımdan beri de elhamdülillah kullanıyorum.2 kaza geçirdim.Ben yapmadım,yapanların yanındaydım.Bu kazalar beni biraz uzaklaştırmıştı ama kendimi zorladım.Şuanda da mükemmel,ilk heveslendiğim zamanlar gibi kullanamıyorum ama idare ediyorum.

Ben niye kaza yapmadım?Aslında yaptım gibi bişi.Boyum biraz kısa kalıyor direksiyona geçince o yüzden arabanın ön kısmını çok ayarlayamıyorum.Bu yüzden arabanın altında,yani tamponun altında olan o plastik şeyi kaldırımı hesaplayamayarak park ederken kopardım.Arabayı tamire götürürken o alacağım tepkileri önceden tahmin ettiğim için hemen dörtlüleri yakıp öyle götürdüm.Çünkü yakmadığım zaman o bakışları,'peh,meh,kadın sürücü işte' tipli sözleri alacağımı tahmin ettim.Zaten yakmadan sadece 1 dakikalığına o halde arabayı çevirirken bile 'ablaaa arabanın altı kopmuş' diye bağırdılar -_-' Onlar da iyiliklerinden diyorlar ama milletin ortasında ne bileyim -_- Birçok kişi de 'rezil etmeden' yardım etmeye çalıştılar sağolsunlar.Zaten onu söylemek istiyorum.Önceden en ufak hatamda aşağılar tavırlarla bakışlar,sırıtarak,alay ederek tepkiler alırdım ama son zamanlarda sanırım saygı ve anlayış arttı.En ufak bir problemimde sabırla bana 'şu tarafa abla,şöyle gel abla' tarzında saygılı tavırlarla yardım ediyorlar.

Mesela bugün ufak bir park problemi yaşadım.Olduğum yerden çıkamadım.Sağolsun bi amca yardım etti.He bu tip durumlarda ilk başlarda utandığım için teşekkür etmeyi unuturdum ama şimdi mutlaka etmeye çalışıyorum.Çoğu zaten bakmıyor bile :D

Ben eskiden araba meraklısı bir insandım,bu şekilde ehliyet aldım ve uzun zamandır kullanıyorum.Buna rağmen çok hatam var.Trafikte olmasa da parkta yaşıyorum.Yani üzülmeyin,utanmayın illa ki oluyor.Yeter ki kurallara uygun kullanın.

Benim trafikte kaza yapmama sebebim,fazlasıyla dikkatli kullanmam.Aynalara önüme arkama sürekli bakarım.Mümkün olduğu kadar sınırın altına inmemek şartıyla yavaş kullanırım.

Zaten şehir dışı kullanmıyorum.Kullanamam da bu konuda kendime güvenmiyorum.

Çok şükür ağır bir saygısızlık yaşamadım.Ama duyuyorum maalesef.Biz elimizden geldiğince kurallara uygun ve dikkatli kullanalım.Gerisi önemsiz.Saygısızlık yapanların yaptıkları kendilerine.Hiç moralinizi bozmayın kızlar :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar