Aralık 2015 Bitenler - Küçük Bir Duyuru


Herkese merhaba :)
2016'ın ilk günü..Değişik birşey yok.

İlk önce duyuruyu mu söylesem bitenleri mi paylaşsam..Duyuruyu yapayım.

Çok değişik birşey değil.Sadece Ocak ayı boyunca her gün blog paylaşımı yapmaya karar verdim.Yine aynı tarz konular hakkında olacak.Alışveriş,kozmetik,makyaj,cilt bakımı,Kore dizileri,belki değişik konular..Bu şekilde :) Umarım hoşunuza giden paylaşımlar olur.

Gelelim bitenlere;


Geçen ay yani aralık ayı elimdeki cilt bakım ürünlerini bitirmeye karar verdim.Doktorumun önerdikleri dışında cilt bakım ürünü çok kullanmak istemiyorum çünkü cildim hemen tepki veriyor.

Peki neler bitirdim? Zaten bitmek üzere olan 3 ürünüm vardı.Biri cilt bakımı sayılmaz.

Watsons Whitening Cleansing Foam with micro-scrub beads- Bu ürünün gerçekten beyazlatıp beyazlatmadığını anlamadım çünkü zaten çok beyaz bir tenim var.Ama temizleme konusunda iyiydi.

Watsons Gentle Eye & Lip Makeup Remover- Çift fazlı bir temizleyici.Gerçekten makyajı çok çok güzel temizliyor ama hafif yağlı bırakıyor haliyle.Su geçirmeyen makyajda da başarılı.Çok güzel bir gül kokusu var.Yağlı temizleyiciler gözlerimi yakar fakat bu üründe böyle bir sorun yaşamadım.

Etude House Wonder Pore Freshner 7in1- Bu ürünü yıllar önce almıştım ama anca şimdi bitirebiliyorum.Bir ara baya kullanmıştım ve etkisi mükemmeldi.Cildim toniklere hemen tepki verir;kızarır,sivilcelenir vb.Ama cildimi de sabunun yanında birşeyle daha derinlemesine temizlemek istiyordum.Bu tam aradığım üründü.Çok fazla siyah nokta şikayetim vardı.Bu ürün düzenli kullanımda siyah noktaları azalttı ve gözeneklerimi küçülttü.Hatta bunun yanında cildimi tahriş etmeden bakım bile yaptı.Çok az kalmıştı onu da geçen hafta bitirdim.




Ebru Islak Temizleme Havlusu

Apaks Makyaj Temizleme Pedi

Sleepy Rose Garden Islak Mendil- Kokusu harika!


Balea adını anlamadığım maske.Sanırım nemlendirici.Bu bana Bosna'dan geldi.Videosu için tık.1 kere denedim ama cildim mahvoldu.Üründen değil sanırım.Benim cildimin neme ihtiyacı olmayabilir.Hemen ürüne kakmıyım sorunu.

Lumene Finland Time Freeze Instant Lift Serum Tester- Rengi BB krem gibi fakat ciltte renk bırakmıyor yani şeffaflaşıyor.Etkisini çok fazla anlamadım.



Infectiguard Kids Nickelodeon Sponge Bob Squarepants yara bandı- Evet çocuklar için ama ben de Sünger Bob'ı çok seviyorum :D Dayanamadım görünce :D İçerisinde Sünger Bob,Patrick,Gary ve Squidward karakterli su geçirmeyen yara bantları var.Hehe severek kullandım.

Colgate Plax Ağız Bakım Suyu Alkolsüz 20 ml- Bu ürün Cosmetica alışverişimden hediye geldi.Alışveriş şanssızlıklarımı ve yaşadıklarımı instagram hesabımdan takip edebilirsiniz.Normal bir ağız suyuydu,aman aman bir ferahlık sağlamadı.

Ms. Manicure törpü- Törpü kullanan biri değilim.Bunu da bir bb kremimi paketinden çıkarmak için kullandım en son.Kullanılmayacak hale gelince de çöpe gidiyor.


Le Soleil Shampoo- Bu şampuan geçen senenin favori ürünleri arasında.Çok çok başarılı bir ürün.Tek başına krem ve maske kullanmadan saça inanılmaz canlı,sağlıklı bir görünüm sağlıyor.Çok beğendim!

Xpel Argan Oil Hydrating Hair Mask with Moroccan Argan Oil Extract- Bu ürün de kesinlikle favorim ve yedekledim de.Normal aman aman etkisi olmayan bir şampuanla bile kullandığınızda saça benim anladığım kadarıyla nem ve canlı bir görünüm sağlıyor.Gratislerden uygun fiyata bulabilirsiniz.


Evet Ocak ayının hatta 2016'nın yazısı bu olsun :)

Ürünler hakkında aklınıza gelen ve benim yazmadığım birşey olursa yorumda belirtebilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar