49 Days


Oyuncular;

Lee Yo Won- Song Lee Kyung
Jung Il Woo- Scheduler
Nam Gyu Ri- Shin Ji Hyun
Jo Hyun Jae (<3)- Han Kang
Bae Soo Bin- Kang Min Ho



Konusu;

Ji Hyun bir trafik kazasında komaya girer ve meleğimiz bu sırada ona hayata dönme şansını kazanması için 49 gün içerisinde;onu gerçekten sevdiği için 3 kişinin gözyaşı dökmesini ister.Başta bu kolay görünür ama anne-babanın gözyaşları sayılmaz.bunlar dışında da bulabileceğini düşünen Ji Hyun büyük bir hayal kırıklığıyla karşılaşır ama hayata dönmek için kararlıdır.Hayal kırıklığının en büyük sebebi nişanlısının onunla mevki için evlenmek istiyor oluşunu öğrenmesidir.Ji Hyun bunları daha detaylı öğrenmek ve aynı zamanda gözyaşlarını toplamak için Lee Kyung'un bedenini o uyuduğu zamanlarda kullanır.Lee Kyung ise çok sevdiği insanı yıllar önce kaybettiği için hayatı öylesine monoton bir şekilde yaşar.Ama bir değişiklik olduğunu vücudunda bir yorgunluk olduğunda hisseder.Daha fazla detaya girmiyorum ve bu o zamanların en orjinal senaryosuna sahip biraz uçuk bir hikayeyi size izlemenizi tavsiye ediyorum.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. bayıldımmm harika bir dizi severek izledim ilk dizilerimdendi bi daha izlerimmm:))

    YanıtlaSil
  2. işte benim 49 days yazım.artık ne yazdığımı hatırlamıyorum :) http://sununnotu.blogspot.com.tr/2013/07/49-dayskorean-drama.html

    YanıtlaSil
  3. (: senin ki de çok güzel canım <3

    YanıtlaSil