2015 Favoriler (Kozmetik,Dizi..)




Herkese merhabalar :)

Geçen senenin çeşitli ama bol miktarda kozmetik içeren favorilerini sizlerle paylaşayım.

Öncelikle cilt bakımı olarak favori ürünüm yok.Çünkü cildim ne kullansam mahvoldu.Hala da öyle.Ama yukarıdaki 2 ürünü severek kullandım.


İkincisi ise HanBang Mein Cosmetics Snail Ampoule Mask.Ondan da şurada bahsetmişim.





Cilt makyajı olarak kapatıcılığı yüksek ürünler tercih ettim bu sene,kapatıcı olarak da çok açık renkler.Bunları sağlayan favori ürünlerim ise;

Missha Magic Cushion NO 21

Innisfree Smart Foundation Perfect Cover 13

Note Full Coverage Concealer 01 Ivory

Missha Under Eye Brightener Light Beige 

oldu.


Fırça konusunda çok şanslı değilim.Aldığım fırçaları doğru düzgün kullanılması gereken iş için kullanamam ama yukarıdaki fırçalar çok sık kullandığım ve beğendiğim fırçalar oldu.

Sırayla;

Real Techniques Base Shadow Brush

Elf Powder Brush

Real Techniques Expert Face Brush <3

Ecotools Tapered Blush


Göz için beğendiğim birkaç ürün;

Mistine Ultimate Maximum Black Eyeliner

Oriflame Beauty Smooth Definer Brown



Palet olarak;


Flormar Color Palette Eye Shadow 07 Nude Dudes

Golden RoseSelective Color Palette Eyeshadow 02


Rimel ve kaş ürünleri favorilerim ise;

Essence Lash Base Mascara

Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama

Golden Rose Instant Full Volume Cat Walk Mascara

Golden Rose Defined Lashes Maxim Eyes Mascara

Essence Lash and Brow Gel Mascara

Etude House Color My Brows 1 Rich Brown.Burada kısaca bahsetmişim.


Allık,bronzer,aydınlatıcı kategorimizde ise;

The Balm Bahama Mama Bronzer

Ve Flormar'ın bu Bohemian Dream serisindeki ürünler <3 ;

Flormar Puffy Eye Shadow 01 Lily Fields

Flormar Puffy Blush 01 Free-Spirited Tan

Flormar Puffy Blush 04 Boho-Chic


Dudak ürünlerinde geçtiğimiz sene nude tonlarını kullanmayı daha çok sevdim.En beğendiklerim de;

Koton Beauty Lip Liner Pencil 310 Pink Copper

Pastel Day Long Lipcolor 20

Essence Liquid Lipstick 03 Almost Real

Giordani Gold Jewel Lipstick Peach Kiss


TV Programı olarak TRT HD ve TRT Belgesel'de yayınlanan Temizlik Hastaları yani Obsessive Compulsive Cleaners'ı çok çok severek izledim ve hala çok seviyorum.

Bu arada TRT 4K'nın reklmının yapıldığı bir klip var ve oradaki müziği hiçbir yerde bulamadım.Biliyorsanız yazabilir misiniz? :)


Ve tabi ki senenin en güzel daha doğrusu benim en beğendiğim dizisi She Was Pretty'di :)


Bu da değişik bir favori ama yemelere doyamıyorum kendisini :D Biscolata Stix de favorilerime eklendi.

Ürünler hakkında detaya girmedim çünkü ilerleyen zamanlarda zaten detaylı yazacağım.Yazısı olanların ve bahsettiklerimin linkini bağladım :) 

Yorum Gönder

0 Yorumlar