Kore Kozmetik Ürünlerim: Too Cool For School Hot Girl Lash Mascara



Ne zamandır renkli rimel aldım alacağım derken nihayet bu üründe karar kıldım.Hem çok uygun hem Kore ürünü hem de rengi abartılı değil.Zaten bu markayla da tanışmak istiyordum.Too Cool For School markasının gerçekten çok güzel ürünleri var.Bu rimelle başladım.Ben aldığım zaman 9 lira civarıydı.




Benim aldığım renk 2 Royal Blue.Aslında daha belirgin bir renk bekliyordum ama neredeyse siyah rimel sürmüş gibi oluyorsunuz.Çok dikkatli bakıldığında lacivert olduğu anlaşılıyor.



Kirpikleri tane tane ayırıyor.Çok doğal bir belirginlik veriyor.Bu şekilde olan fırçaları seviyorum.Çünkü iç ve dış kirpiklerin daha belirgin olmasını sağlıyor.Yapısı çok sıvı değil hafif yoğun.Kuruduktan sonra kirpikler baya taş gibi kuru oluyor.Çıkarması da diğer Asya rimelleri gibi biraz zor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar