Nuxe Micellar Cleansing Water With Rose Petals


Merhaba ^^

Yeni blogumda ürün tanıtımlarıma devam ediyorum.

İlk ürünümüz Nuxe'ün bu makyaj temizleme suyu olsun.Bu su bir set içindeydi.Yani ürün seyahat boyu.Setin içerisinde nemlendirici vb vardı.Daha önce Nuxe'ün gül özlü yüz peelingini kullanma şansım olmuştu ve çok sevmiştim.Çok güzel baymayan bir gül kokusu vardı.Nuxeün ballı ürünlerinin kokusu çok sevildi ballı seriden de ürün denedim ama bence gül özlü ürünleri daha güzel kokuyor.Neyse bu ürüne geçelim.


Ben hem makyaj temizlemek için hem de cildimi temizlemek için kullandım.35 mllik bir ürün ve baya gitti ki ben çok kullandım.Şuan bitmek üzere.




Gelelim bu ürün neler yapar.

Makyaj temizleme konusunda çok başarılı.Bir pamuğa döküp başka bir pamukla paylaştırıyorum ve bütün makyajımı bununla temizleyebiliyorum.

Yukarıdaki resimde üzerinden lipstickin üzerinden sadece bir kere geçtim bu ürünle ve görüldüğü gibi inanılmaz temizliyor.Kokusu zaten çok güzel.

Çok çok başarılı bir ürün ve tam boyunu da kullanmak isterim.




Yorum Gönder

0 Yorumlar