L.A. Girl Pro Conceal HD Concealer



Mac'in Pro Longwear'ına muadil gösterilern L.A. Girl Pro Concealla ilgili düşüncelerimi sizinle paylaşayım.

Ürünün rengini-ambalajını inceleyelim ilk önce;


Bendeki rengi Light Ivory.Light Ivory ya! Bu bile hafif koyu kaldı benim cildime.Ama kullanılmayacak kadar değil.Ben genellikle kendi ten rengimden çok çok açık kapatıcıları kullanmayı sevdiğim için koyu gelmiş olabilir bana.



Ürünün ucunda fırça var ve tüpü yani ürün olan kısmı sıktığınızda ürün fırçaya geliyor.Ben ilk önce fırçayla uygulayacağım yerlere fırçayla sürüyorum ve daha sonra parmağımla dağıtıyorum.




Ürünün yapısı yoğun bu konuda beğendim.Kapatıcılığı da güzel ama krem kapatıcılar kadar çok çok yoğun bir kapatıcılığı yok.Mesela göz altlarıma uyguladığımda aydınlatıyor ama çok yoğun bir kapatıcılık sağlamıyor.

Benim L.A. Girl Pro Conceal kapatıcı ile ilgili yorumlarım bunlardı :)

Umarım faydalı olmuştur ^^ Sorularınız olursa yorum bırakmayı unutmayın ! ^^


Yorum Gönder

0 Yorumlar