Golden Rose Perfect Shine Lipstick



Bugün elimde serisinden fazlaca ürünü olan bir ruju inceleyelim.

Yıllar yıllar önce vişne çürüğü rengi bir ruj ararken Golden Rose'un bu uygun fiyatlı ve çok beğendiğim rujlarıyla tanıştım.

Serinin adı Perfect Shine.İsmi gibi gerçekten parlaklık veriyor ama lipgloss kadar değil lipbalm tarzı.Yani sanki dudaklara renk ve parlaklık verirken bakım da yapıyor.


Pigmentasyonları iyi.

Benim tek sevmediğim özelliği ambalajı.Ruj kapağın üst kısmına bulaşıyor maalesef.Bunun dışında memnun kalmadığım bir özelliği yok.


Bendeki renkler sırasıyla;

204;ışıltılı şeftali rengi.

212;capcanlı bir pembe.

226;içerisinde pembelik bulunan canlı bir kırmızı.

239;tam bir vişne çürüğü rengi.

240;biraz daha kahveye kaçan bir vişne çürüğü rengi. 


Yeni rengini de aldım geçtiğimiz günlerde.A101'de süreakli Golden Rose standı var zaten.Benim de gözüme 225 numarası takıldı.Testerda daha şeftali dursa da gerçekte pembe tonlarına sahip kiremit tonlarında bir renk.Fiyatı 5-6 lira civarıydı.

Yapıları zaten yumuşacık.

Pigmentasyonları yani renk verme özellikleri iyi.

İçerisinde A ve E vitamini var.Bu vitaminler; yaşlanma karşıtı,kanser önleyici ve hücre yenilenmesine yardımcıdır.(Kaynak)

Yapısından dolayı da dudaktaki kuruluğu çok belli etmiyor.





Ben aslında Maybelline Colro Senstaional 422 numara Coral Fire'a benzettim ama o çok çok daha turuncu.(Yukarıda soldaki Golden Rose 225, sağdaki Maybelline 422 Coral Fire).Yapıları biraz benziyor.



Yorum Gönder

0 Yorumlar