Flormar Colorliner


Flormar'ın Bohemian Dream serisindeki bütün ürünlerine bayıldım.Ben de birkaç ürün denedim.İlk tanıtacağım ürün Colorliner yani renkli eyelinerları.Bu ürünü indirimden 5 lira civarında birşeye almıştım.



Öncelikle ürünün fırçasına bayıldım.Sürümü çok kolay.Böyle fırçası olan mat siyah bir eyeliner bulsam kaçırmam.



Bendeki rengi 05 Fell by the Moon.İnanılmaz canlı içerisinde küçücük ışıltıları olan metalik bir renk.Aşırı pigmentli.Yukarıdaki resimde sadece bir kere sürdüm elime ve rengin güzelliğine bakın.

Kuruması 1-1,5 dk sürüyor.Kesinlikle akma,dağılma,bulaşma yapmıyor.Kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor.Ve kullananlar farketti mi bilmiyorum ama ürün gül kokuyor :)

Bir de ben bu ürünün yapısını Etude House Oh M'eye Linelara benzettim.Onların yazısı da ayrıca gelecek.


Seriden birkaç ürün daha gelecek blog yazılarıma.Takipte kalın ^^

Yorum Gönder

0 Yorumlar