Japon Kozmetik Ürünleri: Chifure Liquid Rouge



Japon markaları arasında birkaç marka favorim var.Tabi hepsini deneme fırsatım olmadı.

Chifure markasını ilk bu likit rujla tanıdım.Bir Japon arkadaşım göndermişti.Sonra markayı araştırdım baya güzel ürünleri varmış ve favori markalarım arasına girdi.


Öncelikle ürünün yapısına bakalım.

Bence yapısı çok yoğun bir lipgloss gibi.Ki bence bu bildiğiniz lipgloss.Yapış yapış gibi değil de pürüzsüz bir his bırakıyor.

Rengini çok fazla belli etmiyor.


İçerisinde minik ışıltılar var.

Rengi açık şeftali tonlarında ve ben bayılıyorum bu renge.Japonca yazdığı için okuyamadım ama galiba numarası 124.Günlük kullanım için uygun fakat çok fazla parıldadığı için fazlasını almak gerekiyor.


Sürdüğünüzde yani çok garip bir tanım olacak ama dudağı botokslu gibi gösteriyor yani dolgun gösteriyor.

Bu markanın diğer ürünlerini de denemek isterim.Elimde 2 tane de cilt bakım ürünü var onlar hakkında da detaylı yazacağım.





Yorum Gönder

0 Yorumlar