20 Ekim 2015 Salı

Asyalılar Beyaz Tenli Mi?




Kore hayranlığımdan birkaç sene sonra Kore makyaj ürünlerini de merak edip bir bakayım bunlar neler kullanıyorlar diye araştırma yapmıştım.Ama kocaman bir konuyu atlamıştım.

Dizilerde genellikle kızların ciltleri bembeyaz olur.Ben de ilk BB kremimi alacağım zaman baktım Etude House'un BB'si çok güzel duruyor bunu alayım dedim.Ama renk konusunda hataya düştüm.Dizilerde o beyaz yüzleri görünce 'Bunlar bu kadar beyazsa en koyusu bile zor olur benim ten rengime dedim.'Ve kocaman bir bilgi yanlışını BB krem bana ulaşınca farkettim.Bu arada ben beyaz tenliyim.Aldığım BB krem Natural Beige bana koyu geldi ve benim Light Beige almam gerekiyormuş.

Peki biz neden Asyalıları bu kadar beyaz zannediyoruz?

İlla ki biryerlerden Asyalıların beyaz ten takıntıları olduklarını duymuşsunuzdur.Ben nerede duyduğumu hatırlamıyorum ama esmer ten onlar da dışarıda çok çalıştığı için bu kadar esmer anlamına geliyormuş.

Birkaç Koreli vlogger izledim.Baktım kızlar 2. ve 3. tonları kullanıyorlar BB kremlerde ve bembeyaz oluyorlar.O zaman aslında Asyalıların beyaz tenli olmadıklarını anladım.Ama istisna var mıdır?Belki.

Ayrıca BB kremler dışında da maske,cilt ürünlerinde de beyazlatma etkisi olan ürünleri de kullanıyorlar.Mesela pirinçli ürünlerin çok faydası olduğunu duymuştum cildi beyazlatmaya.Pirinci suda beklettiğimizde su beyazlaşıyor ya o suyla ciltlerini yıkayanlar var mesela.

Evet benim Asyalılar beyaz tenli mi değil mi konusunda keşfettiklerim bunlar.Umarım hoşunuza gitmiştir ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım : Merve Canbaz